14 Mayıs 2012 Pazartesi

HAMLEDER 4 bin öğrenci hedefliyor

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü Antalya'da 11 şubesi ile 3 bin 250 öğrenciye kurs imkanı sağlayan HAMLE-DER’in AKM’de düzenlemiş olduğu 3. sanat etkinliğine katıldı. Antalya'da 11 şubesi ile 3 bin 250 öğrenciye kurs imkanı sağlayan Hamle Eğitim Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği 3. sanat etkinliğini düzenledi. Dar gelirli öğrencileri Seviye Belirleme Sınavı (SBS)’na ücretsiz olarak hazırlayarak, eğitimde fırsat eşitliği sağlayan HAMLEDER, geleneksel hale getirdiği sanat etkinliğinin 3'üncüsünü Antalya Kültür Merkezi'nde gerçekleştirdi. HAMLEDER öğrencilerinin hazırladığı müzikale Ak Parti Antalya Milletvekili Menderes Türel, Antalya Vali Yardımcısı Mestan Deniz, Kepez İlçe Kaymakamı Mehmet Ali Özyiğit, Muratpaşa İlçe Kaymakamı Fatih Kocabaş, Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Döşemealtı Belediye Başkanı Nurettin Tursun, İl Milli Eğitim Müdürü Osman Nuri Gülay, Ak Parti İl Başkanı Mustafa Köse ve çok sayıda davetli katıldı. HAMLEDER Yönetim Kurulu Üyesi Sezai Ünal yaptığı konuşmada, 11 şubede 3 bin 250 öğrenciye hizmet verdiklerini, Teomanpaşa Mahallesi'nde 12'incisini açacakları eğitim merkezi sayesinde de yeni eğitim sezonunda 4 bin öğrenciye kurs vermeyi hedeflediklerini söyledi. Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, HAMLEDER’in dar gelirli öğrencilere yönelik yaptığı çalışmalarla, büyük bir hizmet yaptığını belirterek, öğrencilerin sahneye koydukları müzikalle de kendilerine duygu dolu anlar yaşattıklarını ifade etti. Başkan Tütüncü "Bu programı sadece bir cümleyle özetlemek istiyorum. Kimin himmeti milleti ise o kimse tek başına millettir." diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder