22 Mayıs 2012 Salı

Il Başkanı Köse’den Egitim Kampüsü müjdesi

AK Parti Antalya İl Başkanı Av. Mustafa Köse, İlk ve ortaöğretimde yüzde 100 okullaşma oranı sağlanması, okullarda tekli öğretim yapılması için çalışmalar yapıldığını söyledi. AK Parti Antalya İl Başkanı Mustafa Köse, ilk ve ortaöğretimde yüzde 100 okullaşma oranı sağlanması, okullarda tekli öğretim yapılması için çalışmalar yapıldığını belirtti. Köse, açıklamasında merkez ilçelerinde ihtiyaç duyulan ve şehre uzak olmayan 4 eğitim kampüsü alanının belirlendiğini ifade ekti. Öncelikle Duraliler mevkisi Santral Mahallesi’nde “Kepez Eğitim Kampüsü” ’nun yapımına başlanacağını belirten Köse, yapılacak eğitim kampüslerinde bulunacak okul sayıları ve türlerinin ise ihtiyaca göre belirlendiğini kaydetti. Yaklaşık 13 bin 448 öğrenciye hizmet vercek, 552 derslikli ortaöğretim binası da yapılacağını ifade eden Köse, Antalya’da İlk ve orta öğrenimde yüzde 100 okullaşma oranı sağlanması, okullarda tekli öğretim yapılması için çalışmalar yapıldığını, derslik başına 24 öğrenci hedefine ulaşarak eğitimde kalite standartlarını yükseltmeyi hedeflediklerini anlattı. Şehir içi trafik yoğunluğunun eğitim kampüslerinin açılmasıyla azalacağını bildiren Köse, şunları kaydetti: “Merkez İlçelerinde yeterli ve sorunsuz okul arsaları bulunamadı. Ancak sorunu merkeze yakın kampüslerle aşacağız. 12 yıllık zorunlu eğitime geçilmesiyle derslik ihtiyacı arttı. Ancak, Kepez, Konyaaltı, Döşemealtı ve Aksu ilçelerinde yapımı planlanan binalar Antalya’daki ihtiyacı karşılamaya yetcektir. Eğitim kampüslerinde olimpik yüzme havuzları, spor salonları, konferans ve tiyatro alanları, kütüphaneler, yemekhanaler, pansiyonlar, laboratuvarlar ve çok amaçlı salonlar gibi her türlü etkinlik alanı bulunacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder