1 Mayıs 2012 Salı

Kepez’de Sultanlar sahaya çıktı

Kepez Belediyesi’nin, 65 takımın mücadele edeceği lise ve ilköğretim okullarına yönelik olarak düzenlediği, “Bayanlar Voleybol Bahar Turnuvası” açılış töreni ile başladı. Turnuvanın ilk maçları Çarşamba günü oynanacak. Kız öğrencileri spora teşvik etmek amacıyla organize edilen turnuvanın açılış töreni, Kepez Belediyesi Spor Salonu’nda yapıldı. Törene Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Antalya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Mevlüt Yeni, Meclis Üyesi Ayşe Güliz Yılman, Başkan Yardımcısı, Mesut Kocagöz, Kepez Belediyespor Kulübü Başkanı Ahmet Ünlüoğlu ve turnuvada mücadele edecek olan takımlarda yer alan sporcular katıldı. Turnuva spora teşvik amacıyla düzenlendi Mehmet Akif Ersoy Anaokulu öğrencilerinin dans ve bando, Mehmet Kemal Dedeman İlköğretim Okulu öğrencilerinin Halk oyunları gösterisi törene renk kattı. Başkan Hakan Tütüncü yaptığı konuşmada, turnuvayı; kız öğrencileri spora teşvik etmek ve onlara sosyal ortam oluşturmak amacıyla düzenlediklerini söyledi. Turnuvanın bazı maçlarını izleyeceğini belirten Tütüncü, takımlara başarılar diledi. Açılış töreni, Antalya Yerel Lig’de şampiyon olan Kepez Belediyespor’un, yıldız ve genç bayan voleybol takımlarının yaptığı gösteri maçı ile sona erdi. İlk maçlar Çarşamba günü Turnuvanın ilk maçları Çarşamba günü Toros Kız Meslek Lisesi-Döşemealtı Kız Meslek Lisesi ile Ali Rıza Altıntaş İlköğretim Okulu-Fikret Haluk Saraçoğlu İlköğretim Okulları arasında oynanacak. Grup maçları 3 set üzerinden, final maçları ise 5 set üzerinden oynanacak. Bayanlar Bahar Voleybol Turnuvası, 14 Mayıs’ta final maçları ile sona erecek. Maçlar 5 salonda oynanacak Turnuvanın organizasyonuyla ilgili olarak, Kepez Kaymakamlığı, Kepez Belediyesi, İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü, Kepez İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Sabah Akdeniz Gazetesi arasında protokol imzalandı. Turnuva, lise ve ilköğretim olmak üzere iki kategoride düzenleniyor. Lise kategorisine Antalya merkez ilçelerdeki tüm liseler, ilköğretim kategorisine ise Kepez’deki okullar katılıyor. Turnuvasının maçları, Kepez Belediyesi Spor Salonu ile Beşkonak İlköğretim Okulu, Kanal Mahallesi Mimar Sinan İlköğretim Okulu, Şafak Mahallesi Yıldırım Bayezid İlköğretim Okulu ve Varsak İlköğretim Okulu’nun bahçelerindeki çadır tarzı spor salonlarında oynanacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder