18 Mayıs 2012 Cuma

Sultanlar kupalarını aldı

Kepez Belediyesi'nin, düzenlediği Bayanlar Voleybol Bahar Turnuvası'nda dereceye giren takımlar kupalarını aldı. Kız öğrencilerin, spora teşvik edilmesi amacıyla organize edilen ve 11 gün süren turnuva, Kepez Belediyesi Spor Salonu'nda oynanan final maçları ile sona erdi. Kepez Kaymakamlığı, Kepez Belediyesi, İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü, Kepez İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Sabah Akdeniz Gazetesi işbirliği ile organize edilen turnuvada; lise, ilköğretim birinci kademe ve ilköğretim ikinci kademeden 60 takım mücadele etti. Kepez Arena'daki iki salonda şölen havasında geçen ve öğrencilere sosyal ortam oluşturan turnuvanın son maçı Karatay Lisesi ile Nevzat Saygan- Levent Saygan Anadolu Lisesi arasında oynandı. Başa baş geçen maçın setlerini 25-20 ve 27-25 alan Karatay Lisesi şampiyon oldu. İlköğretim 1. ve 2. kademe de şampiyonluk kupasını Ali Rıza Altıntaş İlköğretim Okulu kaldırdı. Kepez gençlik ve spor ilçesi oluyor Kepez Kaymakamı Mehmet Ali Özyiğit, ödül töreninde yaptığı konuşmada "Kepez hep arka bahçe olarak görülürdü. Ama şimdi Kepez, spor ve gençlik ilçesi haline geliyor. Bu başarıyı sağlayan ailelere, öğretmenlere, yöneticilere teşekkür ediyorum. Bu tür organizasyonlarla çocuklarımızı kötü alışkanlılardan, uyuşturucudan, alkolden ve sigaradan uzak tutuyoruz." diye konuştu. Antalya’nın çocukları en güzel salonlarda spor yapıyor Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü de ilçeyi gençlik, eğitim, spor, kültür ve sanat şehri yapma vizyonuna ulaşmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi. Turnuvanın maçlarını izleyerek, coşkulu ortamı öğrencilerle paylaştığını belirten Tütüncü, "Gençlerimize, çocuklarımıza en güzel imkanları sunmak için çalışıyoruz. Bu şehirde gençlere, çocuklara bu turnuvalar gibi spor ortamları sağlanmamıştı. Ama şimdi Antalya'nın gençleri ve çocukları, 1. lig maçlarının oynandığı en güzel salonlarda dilediği gibi spor yapabiliyor. Kepez Belediyespor'un voleybol takımlarındaki sporcularımız başta olmak üzere, bu turnuvada yer alan takımların içerisinden gelecekte birçok Filenin Sultanları’nın, A Mili Takımda göğsümüzü kabartacak nice yıldızların çıkacağına inanıyorum." ifadesini kullandı. Destek verenlere plaket Tütüncü, daha sonra turnuvaya desteklerinden dolayı, Kaymakam Mehmet Ali Özyiğit'e, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcı Hami Dorul'a, İl Gençlik Hizmetleri Müdür Yardımcısı Mehmet Küçükgüngör'e, İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüdai Vural'a, Sabah Akdeniz Gazetesi Temsilcisi Mevlüt Yeni'ye, turnuvanın teknik komitesinde yer alan Barış Kaynak'a, Birgül Sivri'ye ve Hüsniye Yıldız'a plaket takdim etti. Kaymakam Özyiğit, Başkan Tütüncü, Kepez Belediyespor Kulübü Başkanı Ahmet Ünlüoğlu ve diğer protokol, dereceye giren takımlara kupalarını ve madalyalarını verdi. Dereceye giren okullar: İlköğretim Okulu 1. Kademe: 1.Ali Rıza Altıntaş İlköğretim Okulu 2.General Şadi Çetinkaya İlköğretim Okulu 3.Abdülkadir Özkan İlköğretim Okulu 4.Hüseyin Avni Çöllü İlköğretim Okulu İlköğretim 2. Kademe 1.Ali Rıza Altıntaş İlöğretim Okulu 2.General Şadi Çetinkaya İlköğretim Okulu 3.Mobil ilköğretim Okulu 4. Aslanlar İlköğretim Okulu Liseler: 1. Karatay Lisesi 2.Nevzat Saygan-Levent Saygan Anadolu Lisesi 3.Karatay Lisesi 4.Hızır Reis Ticaret Meslek Lisesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder