31 Mart 2012 Cumartesi

Tütüncü 5,5 ay icinde 3 bin 309 ögrenci agırladı

Kepez Belediye Başkan Hakan Tütüncü 5,5 ay gibi kısa bir süre içinde ilçe sınırları içinde yer alan 68 ilköğretim okulundan toplam 3 bin 309 öğrenciye “Yerel Yönetimler” dersi verdi. Kepez’de eğitim-öğretim gören 3 bin 309 öğrenci “Yerel Yönetimler” dersini yerinde, yani Kepez Belediyesi’nde işledi. Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, başlattığı bir proje ile 68 ilköğretim okulunun 4-5-6-7 ve 8. sınıf öğrencilerini Kepez Belediyesi Meclis Salonu’nda ağırladı. Projenin son okulları ise Ünsal İlköğretim Okulu, Yıldırım Bayezid İlköğretim Okulu ve Varsak Altıayak İlköğretim Okulu oldu. 5,5 ay süren proje boyunca öğrenciler, Kepez Belediyesi’nde önce Halkla İlişkiler, Gelir Servisi, İmar Servisi, Evlendirme Memurluğu-Nikah Solunu, Zabıta Müdürlüğü ve başkanlık makamını gezdiler, merak ettikleri sorulara da ilgililer aracılığıyla cevap buldular. Proje süresi boyunca toplam 3 bin 309 öğrenciyi, belediye hizmet binasında ağırlayan Başkan Hakan Tütüncü, öğrencilere Kepez Belediye Meclis Salonu’nda “Yerel Yönetimler” dersi verdi. Onların belediye hakkında bilmek istedikleri tüm sorularını özenle yanıtladı. Kepezliler için olimpik yüzme havuzu Önümüzdeki günlerde ihalesi yapılacak olan ve yapımı bir yıl gibi kısa bir süre içinde tamamlanacak olan, Kepez Park Varsak projesiyle Antalya’da bir ilke daha imza atacaklarını dile getiren Başkan Tütüncü, yıllardır özlemi çekilen olimpik yüzme havuzunu bu projeyle Varsak’a getireceklerini söyledi. Açık Hava Tiyatrosu yazın hizmetinizde Kepez ve yerel yöneticilerin yapmış olduğu hizmetler hakkında öğrencilerin merak ettikleri konuları cevaplayan Başkan Tütüncü, kültür ve sanat etkinliklerini son derece ferah bir ortamda izleme fırsatı bulabilecekleri Açık Hava Tiyatrosu’nun da yaz ayında hizmete açılacağını bildirdi. Kepez’in hızla değişim içinde olduğunu ifade eden Tütüncü, Kepezli öğrencilerin her şeyden önemli olduğunu, bunun için de Kepez Belediyesi olarak tüm projeleri, onların beklentilerine cevap verecek yönde şekillendirdiklerini kaydetti. Çok okuyun ve ailelerinize sevgi içinde olun Başkan Hakan Tütüncü, ilköğretim yıllarında kafasına “Bu kente belediye başkanı olmak.” düşüncesini koyduğunu ve bunun hayaliyle sürekli olarak çalıştığını belirterek, öğrencilere “Büyük hayaller kurun ve onları gerçek yapmak için var gücünüzle çalışın.” tavsiyesinde bulunarak, “Günde en az 10 dakikanızı kitap okumaya ayırın.” Dedi. Tütüncü, Programın sonunda, kendisine çiçek vererek teşekkür eden öğrencilerle hatıra fotoğrafı çektirerek, Çanakkale Savaşı’nı anlatan “Bir Destandır Çanakkale” adlı kitabını hediye etti. Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, programda emeği geçen tüm belediye çalışanlarına tek tek teşekkür ederek, Halkla İlişkiler Şefi Nükhet Dilek’e çiçek takdim etti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder