24 Mart 2012 Cumartesi

Vali Dr. Ahmet Altıparmak .Anadolu Lisesi’nin Temelini Attı

Vali Dr. Ahmet Altıparmak Hayırsever Acarbulut Çifti ile Mustafa-Ayşe Acarbulut Anadolu Lisesi’nin Temelini Attı Vali Dr. Ahmet Altıparmak 17 Şubat 2012 tarihinde protokolü imzalanan, Kumluca Mavikent beldesine hayırsever Mustafa -Ayşe Acarbulut çifti tarafından yaptırılacak olan 16 derslikli Anadolu lisesinin temelini hayırsever Acarbulut çifti ile birlikte attı. Temel atma törenine Kumluca Kaymakamı Salih Işık, İl Genel Meclisi Başkanı Cavit Arı, İl Milli Eğitim Müdürü Osman Nuri Gülay, Kumluca Belediye Başkanı Hüsamettin Çetinkaya, Konyaaltı Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Mavikent Belediye Başkanı Erdeniz Yavuz, protokol ile öğrenciler ve vatandaşlar da katıldı. Vali Altıparmak temel atma töreninde konuşmasına başlarken, Moskova turizm fuarından henüz döndüğünü ve ayağının tozu ile temel atma törenine geldiğini söyledi. Turizm fuarındayken gelen şehit haberleriyle üzüldüklerini dile getiren Vali Altıparmak, Antalya’nın da bir şehidi olduğunu belirterek, “Şehitlere Allahtan Rahmet diliyorum. Ailelerine, sevenlerine sabır diliyorum ve Milletimizin başı sağolsun diyorum” dedi. Bu sabah itibari ile hayırsever Salih Konca’nın vefatını öğrenmenin de üzüntüsünü yaşadığını dile getiren Vali Ahmet Altıparmak, “Ona da Allahtan rahmet diliyorum, şu anda kılınacak olan cenaze namazına iştirak edememenin üzüntüsü içindeyim” dedi. Üzüntü ve acıların yanında, bugün burada güzel bir iş için bir araya geldiklerini ifade eden Vali Altıparmak, bugün bir ay önce protokolünü imzaladıkları okulun temelini atacaklarını ifade ederek hayırseverlere teşekkür etti. Antalya'nın her alanda olduğu gibi eğitim alanında da ilk sıralarda yer aldığını belirten Vali Altıparmak, özellikle eğitim konusunda hayırseverlerin büyük katkısı olduğunu kaydetti. Antalya'da görev süresi içinde hayırseverlerle 71 okul protokolü imzaladığını ve bundan dolayı kendisini şanslı gördüğünü dile getiren Vali Altıparmak, ''Devletimiz, imkânları dâhilinde okul, yol, hastane, köprü gibi birçok hizmeti yapmaya çalışıyor. Ancak siz de takdir edersiniz ki, sürekli gelişen ve büyüyen ülkemizde bunlar yeterli olmayabiliyor. İşte tam bu konuda hayırsever insanlarımız devreye giriyor ve devletimize, milletimize geride kalan nesillerimizin hizmetine sunmak üzere bu gibi tesisleri yaptırıyorlar'' dedi. Törende öğrencilere seslenen Vali Altıparmak, yapılan hizmetleri boşa çıkarmamaları için okuyan, iyi eğitim alan bir nesil olmalarını ve bu hizmetleri kendilerinin devam ettirmelerini istedi. Her işin en iyisini yapabilmenin iyi eğitimli bir nesille mümkün olacağını vurgulayan Vali Altıparmak, ''Eğitime yapılan yatırım, ülkemizin geleceğine yapılan güzel yatırımdır'' diye konuştu. Okulu yaptıran Ayşe-Mustafa Acarbulut çiftine teşekkür eden Vali Altıparmak, 16 derslikli Anadolu Lisesinin gelecek eğitim öğretim yılında eğitime başlayacağını bildirdi. Kaymakam Salih Işık da hayırsever çifte teşekkür ederek ilçede son yıllarda yapılan eğitim yatırımları hakkında bilgi verdi. Hayırsever Mustafa Acarbulut ise, eşiyle birlikte yaşadığı beldeye böyle bir okul kazandıracak olmanın mutluluğunu ve gururunu yaşadıklarını söyledi. Yapılan diğer konuşmaların ardından Vali Altıparmak, Kaymakam Salih Işık, Acarbulut çifti ve protokol üyeleri tarafından okulun temeli atıldı. Mahmut DENİZ / ANTALYA....Fotoğraflar: Mesut ŞAHİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder