29 Mart 2012 Perşembe

Antalya Ak Parti Adnan SARAC'ın Kızkardesinin Mevlüt yemeğinde buluştu

Ak Parti Antalya Muratpaşa yönetim kurulu üyesi Adnan SARAC'ın kız kardeşi , Metin Yıldırımın kayın validesi 45 yaşında hayatını kaybeden merhume Esmer Şahin'in Mevlid'inde Antalya Ak Parti Teşkilatı hazır bulundu..Antalya Ak Parti İlçe Başkanı Mustafa, KÖSE ,İl yürütme ve yönetim kurulu üyeleri Ali Çetin , Ömer Duman , Mehmet Karasan ,Enis gönen,Rafet Egümü, Ak Parti Antalya Muratpaşa teşkilatından Teşkilat Başkanı Salih Sarıgül,Mücahit Turgut (Yerel yönetimler başkan yardımcısı)Nihat Türkeri(dış ilişkiler başkan yardımcısı)İsmail Kuze (yönetim kurulu üyesi)Durmuş Bakla (yönetim kurulu üyesi) ve İzzet Bayar,Cengiz Tocuoğlu,Doğan Balakan,Mehmet Bulut Belediye Başkanları Nurettin Tursun ve süleyman Evcilmen katıldılar Merhume Kardeşimiz Esmer Şahine Allahtan Rahmet diler Başta Adnan SARAC , Metin Yıldırıma ve Acılı yakınlarına allahtan sabır diliyorum ANTALYA BLOG HABER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder