15 Aralık 2012 Cumartesi

Mustafa Köse’den Aksu ziyaretleri


AK Parti Antalya İl Başkanı Av. Mustafa Köse, Aksu İlçesi'nde bazı ziyaretler gerçekleştirdi.
AK Parti Aksu İlçe Teşkilatı’nın düzenlediği ziyaret programında AK Parti İl Başkanı Av. Mustafa Köse, Aksu İlçe Başkanı Mehmet Akif Ordu, İl Gençlik Kolları Başkanı Hasan Bozdemir, İl Yönetim Kurulu Üyesi Sertaç Kelleci ve Hüseyin Akça ile birlikte ziyaretlerde bulundular. İlk olarak Güzelyurt Mahallesi’ne giden İl Başkanı Köse, Aksu İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Altıntaş’ın Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği Aşure programında vatandaşlarla bir araya geldi. Köse ve beraberindekiler daha sonra Antalya Yeni Aksu Avcılar ve Atıcılar Derneği’nin açılışına katıldılar. Burada konuşma yapan Köse, “Bugün açılışını yaptığımız Avcılar Kulübü’nün Aksu ve Antalya’mıza hayırlı olmasını diliyorum. Dernek üyesi arkadaşlarımızın kanun ve kurallar çerçevesinde gerçekleştirileceği avcılık faaliyetlerinin bölgeye hayırlı olmasını temenni ediyorum” dedi.


İl Başkanı Köse ve beraberindeki partililer daha sonra AK Parti Çalkaya eski Belde Başkanı Abdullah İnan’ın üretim tesislerini gezdiler. Aksu Güney Haberci Gazetesi’ni de ziyaret eden İl Başkanı Köse, gazetenin Aksu ve Antalya’ya hayırlı olması temennilerini paylaşıp, çalışanlara da başarılar diledi.

HABER EKSPER / Mehmet BULUT
http://www.habereksper.com








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder