26 Temmuz 2013 Cuma

BAYRAKTAR ’’Büyükşehir Belediyesi de kesinlikle bizim olacaktır.’’

Ak Parti Kepez İlçe Başkanı Bahattin Bayraktar, seçim öncesi tüm yönetimi toplayıp start verdi
“Size güveniyorum”
Ak Parti Kepez İlçe Başkanı Bahattin Bayraktar, ramazan ayı içerisinde  seçim startını verdi. Ana Kademe, Kadın Kolları ve Gençlik Kollarını bir araya topladı.
HATA YAPMAYIN
Ak Parti Kepez İlçe Başkanı Bahattin Bayraktar, ramazan ayı içerisinde yaptığı toplantıda tüm yönetimine seslendi ve kesinlikle hata yapmamaları konusunda uyardı. Ana Kademe,
Kadın Kolları ve Gençlik Kolları yönetim kurulunu açık havada bir araya toplayan Başkan Bahattin Bayraktar, “Sizlere güveniyorum. Başarılı olacağınıza yürekten inanıyorum. Durmak yok ve yola devam” dedi.
BAŞARILI OLURUZ
Antalya’da Ak Parti’nin başarılı olacağını % 100 inandığını söyleyen Ak Parti Kepez İlçe Başkanı Bahattin Bayraktar, “Kepez’de biz çok güçlü bir partiyiz. Antalya’da da çok güçlü duruma geldik. Kim ne derse desin Ak Parti seçimde başarılı olacaktır. Büyükşehir Belediyesi de kesinlikle bizim olacaktır. Ben buna yürekten inanıyorum. Sizlerinde inanmasını istiyorum” dedi.
HERKESLE İRTİBAT SAĞLAYIN
Başkan Bahattin Bayraktar, Kepez’de bulunan tüm insanlarla ikili ilişkilerin sıcak tutulmasını istedi. Başkan Bayraktar, “Hiç kimsenin kalbini kırmayın ve bu insanların yüzlerinin gülmesi için destek verin. Ak Parti ağlayan değil, gülen yüzler görmek ister. Sizlerde bu insanların yüzünü vereceğiniz destek ile güldürün. Yardıma muhtaç olan tüm insanların evine gidip onların derdine çare bulun” dedi.
BÜYÜKŞEHİR BİZİM OLACAK
Büyükşehir Belediyesi’nin kesinlikle Ak Parti’nin olacağına inandığını sözlerine ekleyen başkan Bahattin Bayraktar, “CHP’nin durumu ortada. Şu an ki Büyükşehir Belediye Başkanının da durumu açıkça ortada. Bu nedenle Ak Parti’nin seçimi kazanması zor olmayacaktır. Uyuyan, bir belediye başkanına, kendi partisinden büyük tepkiler alan bir başkana kimse oy vermez. Millet uyandı ve Antalya’nın büyümesi için  Büyükşehir Belediyesi’nin de Ak Partili olmasını istiyorlar. Allah’ın izniyle bu da olacaktır” dedi.
HABER EKSPER / Hamit AYDIN - Kepez


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder