16 Temmuz 2013 Salı

Av. MUSTAFA KÖSE “Muratpaşa yönetim kurulu toplantısına katıldı’’

Ak Parti Muratpaşa İlçe Genişletilmiş Yönetim Kurulu Toplantısı, İl Başkanı Av. Mustafa Kose’nin de katılımı ile saat 19 00 da gerçekleşti
Antalya Ak Parti Muratpaşa ilçe başkanlığı genişletilmiş yönetim kurulu toplantısı gerçekleştirildi. İl başkanı Mustafa Köse , Teşkilat başkanı Ali Çetin , Medya tanıtım başkanı Rıza Sümer genişletilmiş yönetim kurulu toplantısına katıldılar. Yönetim kurulu toplantısından sonra il başkanı, il teşkilat başkanı,il medya tanıtım başkanı, yönetim kurulu üyeleri ve Muratpaşalı vatandaşlar iftar yemeğinde bir araya geldi..
Antalya Ak Parti İl Başkanı Av. Mustafa Köse, yönetim kurulu üyeleri ve Muratpaşalı vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılaştı. İl Başkanı Av. Mustafa Köse, yönetim kurulu üyeleri ve Muratpaşalı vatandaşları tek tek dinledi ve onlarla sohbet etti. Daha sonra başka bir programı dolasıyla Ak Parti Muratpaşa Teşkilatı'ndan ayrıldı.

HABER EKSPER / Mehmet BULUT





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder