10 Temmuz 2013 Çarşamba

Ak Parti Muratpaşa Ramazan’ın ilk günü'ne hep birlikte başladı


İlk iftar yemeğinde hep birlikteydik. Ramazan boyunca Ak Parti Muratpaşa İlçe Teşkilatımızda iftar sofralarımız kurulmaya devam edecek.


Ak Parti Antalya Muratpaşa ı İlçe Başkanı Abdullah Işıkhan Başkanlığında Genişletilmiş yönetim kurulu Toplantısına Ana Kademe, Kadın Kolları Başkanı Ayşe Barçin yönetim kurulu , Gençlik Kolları Başkanı Mehmet Çetin  ve Yönetim Kurulu katıldı. Toplantının  Devamın'da , Ak Parti Antalya Muratpaşa İlçe Başkanı Abdullah ışıkhan yaptığı açıklamada  Bu Mubarek Ranazan ayı'nın  İlk iftar yemeğinde Teşkilatımız ve Muratpaşalı kardeşlerimizle  hep birlikteydik.Ben ve yönetim kurulu üyelerim beş yıldızlı otellerde iftar yapmayı düşünmüyoruz  Ramazan boyunca İlçe Teşkilatımızda  iftar sofralarımız kurulmaya devam edecek ,İftarlarımızı teşkilatımız ve muratpaşalı kardeşlerimizle yapmayı düşünüyoruz  .Tekrar Muratpaşa lı kardeşlerimin ramazan ayını kutluyorum.. dedi..
 HABER EKSPER / Mehmet BULUT










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder