7 Mayıs 2013 Salı

ÖĞRENCİLER SORDU BAŞKAN TURSUN CEVAPLADI


Öğrenciler sordu Başkan Tursun cevapladı
Döşemealtı Osman Ali Cingöz İlköğretim Okulu ve Güngör Gencer İ.Ö Okulu öğrencileri Sosyal Bilgiler Dersi Merkezi ve Yerel Yönetimlerdersini yerinde incelemek ve gözlemlemek amacıyla Belediye Meclis
Salonunda Belediye Başkanı Nurettin Tursun ile bir araya geldi

Döşemealtı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı Osman Ali Cingözİlköğretim Okulu ve Güngör Gencer İ.Ö Okulu öğrencileri SosyalBilgiler Dersi'ni Belediye Meclis salonunda işledi. Belediye Başkanı Nurettin Tursun öğrencilerin sorduğu birbirinden ilginç ve güzel soruları büyük bir içtenlikle cevapladı.

Döşemealtını yönetecekler
Başkan Tursun öğrencilerin gözlemlerinden hiçbir şeyin kaçmadığını ve onların istek ve taleplerini anında yerine getireceklerini söyledi.
Başkan Tursun, "Çocuklarımız gelecekte Döşemealtı'nı yönetecekler.Dersin uygulamalı olarak görülmesinden büyük memnunluk duydum" dedi
Öğrenciler ile birlikte okul Müdürü Canat Duru ve sınıf öğretmeni Elif Katı'da meclis salonunda hazır bulundu

Meclis salonunu ziyaret eden öğrenciler Başkan Tursun'a ziyaretin anısına hediye takdim ederken Başkan   Tursun öğrencilere Türk Edebiyatının tanınmış yazarlarının klasik eserlerinden oluşan kitaplarhediye etti
HABER EKSPER / Mehmet BULUT




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder