5 Aralık 2014 Cuma

AK Parti Döşemealtı ilk yönetim kurulutoplantısını yaptı

AK Parti Döşemealtı İlçe Başkanı Yusuf Mayıslar başkanlığında ilçe yönetim kurulu ilk toplantısı yapıldı.
Antalya’nın  Döşemealtı ilçesinde, geçtiğimiz günlerde yapılan Ak Parti 3. Olağan Kongresinin ardından İlçe Başkanlığı görevine yeniden seçilen Yusuf Mayıslar, yeni seçilen yönetim kurulu üyeleri ile birlikte ilk toplantısını gerçekleştirdi.
Düzenlenen kahvaltılı toplantıya, İlçe Başkanı Yusuf Mayıslar,  Belediye Meclis Üyeleri ve asil, yedek yönetim kurulu üyeleri katıldı.
Toplantıda kongreden duyduğu memnuniyeti dile getiren Yusuf Mayıslar, AK kimliğe ve Döşemealtı’ na yakışan bir kongre süreci geçirdikleri için önce ki dönem ve yeni seçilen Döşemealtı İlçe Teşkilatı yönetim kurulu üyelerine teşekkür etti.
AK Parti İlçe Başkanı Mayıslar, AK Parti’de siyaset yapmanın onurlu ve bir o kadar da sorumluluğu büyük bir görev olduğundan söz ederek, AK Parti’nin Döşemealtı’nda çıtasını daha da ileriye taşıyabilmek için çalışacaklarını söyledi. Mayıslar, “AK Parti Döşemealtı İlçe Teşkilatı olarak, birlik ve beraberliğimizi muhafaza ederek el birliğiyle partimize ve ilçemize hizmet edeceğiz. Milletvekillerimizle, Büyükşehir Belediye Başkanımızla ve siz yönetim kurulu üyelerimizle el ele vererek şimdiden 2015 yılında yapılacak olan genel seçimler için gece gündüz çalışacağız” dedi.

HABERCİ / Mehmet BULUT


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder