20 Ekim 2015 Salı

YÖRSİAD 'Kişisel Marka Oluşturma Stratejileri ve Yönetimi’ eğitimi aldı

YÖRSİAD ( Yörük Sanayici ve İş Adamları Derneği ) eğitimlere ara vermeden devam ediyor. Geçtiğimiz aylar içinde çeşitli eğitimler alan YÖRSİAD üyeleri bu kez de 'Kişisel Marka Oluşturma Stratejileri ve Yönetimi' aldılar. Kişisel Marka ve İmaj Uzmanı Rüzgar Mira Okan tarafından verilen eğitim Porto Bello Hotel’de düzenlendi. Eğitimde; marka nedir? Ne değildir?, Kişisel marka nedir? Ne değildir? Markadan kişisel markaya? Dünyadan örnekler, Kişisel Markanın 5 Kuralı ve Yeni Dünyada Markanın önemi gibi konular anlatıldı.

Eğitimlerimiz devam edecek!

YÖRSİAD Başkanı Semih Beken yaptığı konuşmasında, eğitimlere devam ettiklerini ve bu ay da Kişisel Marka ve İmaj Uzmanı Rüzgar Mira Okan ile Kişisel Marka Oluşturma Stratejileri ve Yönetimi eğitimi aldıklarını söyledi. Konuk Rüzgar Mira Okan’a teşekkür eden Beken, “ YÖRSİAD olarak eğitimlere büyük önem veriyoruz. Bu bizim üçüncü eğitimimiz. Daha önce Nezaket ve Sosyal Davranış Kuralları ile davranış bilimleri uzmanı ve yazar Aşkım Kapışmak’tan iletişim semineri eğitimleri almıştık. Bugün de değerli konuğumuz Kişisel Marka ve İmaj Uzmanı Rüzgar Mira Okan tarafından Marka ve Kişisel marka konularında eğitimler alıyoruz. Kendisine teşekkür ediyoruz. Eğitimlerimiz devam edecek” dedi.

Rüzgar Mira Okan “Günümüz dünyamıza değil geleceğe hazırlanıyoruz”
Rüzgar Mira Okan yaptığı açıklamada, YÖRSİAD üyeleri ile birlikte olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek “ Günümüz dünyasında markalar konuşuyor. Artık her şeyin kişiselleştiği bir dönemde, kişisel markaların ön plana çıktığı bir dönemdeyiz. Tabii ki değişim ve dönüşüm ancak ve ancak gelişim olduğunda anlamlı oluyor. Bugün YÖRSİAD’ın ev sahipliğinde bireylerin kişisel imajını oluşturmak ve güçlendirmek amacıyla buradayız. Günümüz dünyamıza değil geleceğe hazırlanıyoruz ”dedi.
Rüzgar Mira Okan özetle şu görüşlere yer verdi:
Yenidünya kişisel marka ve imaj meselesi!
 “Dış görünüş önemli değil diye yalan söyleme. Eğer öyle olsaydı uğur böceğini sevdiğin gibi hamamböceğini de severdiniz. Yenidünya imaj meselesi. İmaj kelimesi 90’lı yıllarda hayatımıza girdi. 1998 yıllarda biz imajla ilk anlamda tanıştık ama imaj hayatımızda o dönemler görünüm olarak algılandı. Halbuki imaj sadece bir görünüm değil. Ama dış görünüş imajda çok önemli bir kriter oldu. Kıyafetler gitmek istediğimiz yeri değil, gittiğimiz yeri anlatmalı. İş dünyasında yaşadığımız en büyük problemlerden bir tanesi bu”
İmaj sessiz bir referans mektubudur!
“İmaj sessiz bir referans mektubudur. İmaj üçayaklı bir tabure gibidir. İmajın birinci ayağı görünüm, ikinci ayağı davranış üçüncü ayağı da iletişimdir. Eğer giydiğiniz birçok güzel bir takım elbise ya da giysi içinde beyefendi yoksa takım elbisede yoktur. İnsan giydiği kıyafetlere ruh katmaktadır”
Ne olduğum değil, onu nasıl sunduğu önemli!
“Devir artık algı yönetimi devri. Ne olduğumuz dönemi bitti. Onu nasıl sunmaya başladığımız dönemi başladı. Bu markalarımız ile de alakalı. Markanın ne olduğu dönemi bitti. Önemli olan o markayı nasıl konumlandırdığınızdır. Kişisel markayı da aynen diğer markalar gibi düşünmek gerekiyor. Ne olduğum değil, onu nasıl sunduğu önemli. Ne giydiğim değil, onu nasıl giydiğim önemli. Ne söylediğim değil, onu nasıl söylediğim önemli. Bu aşamada yeni pencere açılıyor o da sosyal medya. Öncelikle sosyal medyada nasıl konumlandığını çok önemli. Yenidünya görünüm ve imaj dünyası. Kişisel markan için farkını yorumla”
Plaket yerine AÇEV’e bağış
Seminer sonrası, YÖRSİAD Başkanı Semih BEKEN,  plaket yerine Kişisel Marka ve İmaj Uzmanı Rüzgar Mira Okan’a AÇEV adına sunulan bağışın belgesini vererek teşekkürlerini sundu.

HABER / Mehmet BULUT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder