28 Ekim 2015 Çarşamba

ANTİAD Cumhuriyetin 92’ci yılını coşkuyla kutladı.

ANTİAD Antalya İş Adamları Derneği, Cumhuriyetin 92'ci yaşını düzenlediği Cumhuriyet Balosu ile kutladı Gece Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve aziz şehitlerimiz anısına yapılan saygı duruşu ve akabinde İstiklal Marşımızın okunmasıyla başladı

Yönetim Kurulu Başkanını Murat Terlemez, “Ulusumuz büyük zorluklarla kazandığı Kurutuluş savaşı ile tarihte eşine benzerine az rastlanır bir başarı sergilemiştir. Yaşanılan tüm sıkıntılara olumsuzluklara rağmen inanç ve kararlılıkla kazanılan zafer ve kayıtsız şartsız egemenliğimizin teminatı Cumhuriyetimizin 92. yılı kutlu olsun. Bu milletin şanslı birer ferdi olarak Cumhuriyet’e sahip çıkmalıyız. İnsancıl bir yaşamı, bilinçli bir yurttaş olarak devam ettirmek bizim elimizde… Onun için Cumhuriyet’i Bilmek yetmez , öğretmek gerek . Anlamak yetmez , anlatmak gerek . Sevmek yetmez , sevdirmek gerek . Yaşamak yetmez , yaşatmak gerek en büyük görevimiz Cumhuriyetimizin ilelebet yaşamasını sağlamaktır. “ dedi 
Gecede ANTİAD ailesine yeni katılan üyeler; Aykut Emül, Murat Yıldırım ve Onur Bilem’e üyelik plaketleri verilirken, Kosova Cumhuriyeti ile kurulan sıkı ilişkilerde ANTİAD adına özverili bir çalışma sergileyen Yönetim Kurulu Üyesi Tayfun Aydın’a ANTİAD Yönetim Kurulu Başkanı Murat Terlemez tarafından teşekkür plaketi takdim edildi. 

Antalya İşadamları Derneği üyelerinin eşlerini de unutmayan Yönetim Kurulu Başkanı Terlemez; üye eşlerinin kendi aralarında organize olarak ANTİAD Bayanlar Organizasyonu adı altında önemli konuklarla gerçekleştirdikleri özverili faaliyetleri için kendilerine ayrıca teşekkürlerini sundu. 
Ramada Plaza Otel tarafından geceye özel hazırlanan pasta; ANTİAD Kurucu Başkanı İbrahim Güney , ANTİAD Kurucu Üyesi Alaattin Özuzun ANTİAD Yönetim Kurulu Başkanı Murat Terlemez ve yönetim kurulu üyelerince kesildi. James Joyes Irısh Pub’ın işletmecisi olan ve aynı zamanda Antalya Devlet Opera ve Bale Sanatçısı Ümit Tekinay ve orkestrası Grup Balance muhteşem sahnesiyle geceye damgasını vurdu.

HABER / Mehmet BULUT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder