24 Eylül 2013 Salı

Biyonik KIz O ses Türkiye’yi salladı

Şarkıcı Manken Çiğdem Yüce Alanya’da 14 Ekim 2009 Yılında Nişanlısı Alper Bezci’nin kullandığı araçla takla atması sonucu ağır yaralandı vücugunda 19 kırık oluşan ve sağ bacağı diz hizasından kopan Çiğdem Yüce ’’O ses türkiye’’ Hayata döndü
Çiğdem Yüce ''Seni Sana Bırakmam'' Şarkısını söylemeye başlayınca Jüri üyeleri Atena Gökhan,Murat Boz,Hadise ve Ebru Gündeş'i Butona basarak Döndürmeyi başardı..Çiğdem Yüce Şarkısı bitince Mutluluk göz yaşları döktü..Ayakta duramıyorum ama sizleri gördüğüm için sizlerin karşısında olduğum için mutluluktan dedi
Sağ bacağımı kaybettim ama sesimi kaybetmedim.ben burada bulunmamın amacı örnek olmak benim gibi olanların hayata tutunmaları gerektiğini göstermek
Eşim Alper Bezci evlilik yıl dönümümüzde Seni otele götüreceğim dedi ama paramız yoktu dedim gel seni o ses türkiye yarışması seçmelerine götürüyorum dedi ve burdayız...Eşim de burada 1,5 yaşında oğlum ve eşimde burada ..Allah yavrumu 6 parmaklı yarattı.Allah hem eksiltiyor hem de fazlalaştırıyor dedi.

Daha sonra Hadise ,Ebru Gündeş'le beraber Seni sana bırakmam şarkısını üçlü söylediler ve Çiğdem Yüce Jüri üyelerinden Ebru Gündeş'le yoluna devam etmeyi seçti
HABER / Mehmet BULUT




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder