15 Nisan 2014 Salı

Antalya Nedim Seferoğlu için bir araya geldi

Antalya’nın tanımış simalarından Nedim Seferoğlu, son yolculuğuna uğurlandı. Siyaset, sanat ve iş dünyasından tanınmış simalar Seferoğlu cenazesinde bir araya geldi
Pazar günü vefat eden tanınmış işadamı ve siyasetçi Nedim Serferoğlu’nun cenazesi Muratpaşa Camisi’nde öğlen namazına müteakip kılınan cenaze namazından sonra toprağa verildi. 2 aya yakındır Antalya Memorial Hastanesi’nde kanser tedavisi gören Seferoğlu, Pazar günü hayatını kaybetmişti. İki kız babası olan Nedim Seferoğlu renkli kişiliği ve şakalarıyla bilinirdi. Nedim Seferoğlu, Seferoğlu Nakliyat Firması’nın sahibi ve Antalya’da ANAP ve Genç Parti’de aktif siyaset yapmıştı.
Siyaseti bir araya topladı
Köşe yazarlığı da yapan Seferoğlu’nun cenazesine Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Konyaaltı Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Muratpaşa eski Belediye Başkanı Süleyman Evcilmen, Antalya Büyükşehir Belediyesi eski Başkanı Hasan Subaşı ve Mustafa Akaydın, ATSO Başkanı Çetin Osman Budak, AESOB Başkanı Abdullah Sevim ve daha birçok tanınmış sima Nedim Seferoğlu’nun cenazesinde bir araya geldi. Akdeniz Manşet Gazetesi ailesi olarak merhuma Allah’tan rahmet, ailesine sabırlar diliyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder