12 Nisan 2012 Perşembe

Tütüncü’ye “Bayrak” şiiri sürprizi

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü’yü, Altınova Ruhi Sunar İlköğretim Okulu’na yaptığı ziyarette, bir öğrencinin okuduğu “Bayrak” şiiri çok duygulandırdı. Her sabah güne ilköğretim öğrencilerini ziyaret ederek başlayan Başkan Hakan Tütüncü, son olarak İl Genel Meclis Üyesi Necip Çetinkaya ve Kepez Belediye Meclis Üyeleri Şevki Mavi, Rüştü Peker, Ramazan Eciş ile birlikte Altınova Ruhi Sunar İlköğretim Okulu’nu ziyaret etti. Okul ziyaretinde ilk olarak öğretmenlerle birlikte kahvaltı yapan Başkan Tütüncü onların istek ve sorunlarını dinledi. Geçtiğimiz aylarda Altınova Ruhi Sunar İlköğretim Okulu’nun bahçesini asfaltlayarak, düzenleme çalışması yaptıklarını dile getiren Tütüncü, her gün yaptığı okul ziyaretlerinde öğrenci ve öğretmenlerin istek ve sorunlarını dinlediğini, bunlara da yerinde çözüm üretmeye çalıştıklarını bildirdi. “Bayrak” şiiri duygulandırdı Öğretmenlerle yaptığı sohbetin ardından sınıfları gezen Tütüncü, bir öğrencinin Arif Nihat Asya’nın “Bayrak” şiirini okumasıyla oldukça duygulandı. Geçtiğimiz ay meclis toplantısında aldıkları kararla haziran ayında hizmete açılacak olan Açık Hava Tiyatrosu’na Arif Nihat Asya’nın ismini verdiklerini dile getiren Başkan Hakan Tütüncü, gençlerin tarihte büyük yer edinen edebiyatçı ve şairlerimizi bilmelerini son derece önemsediklerini belirterek, Gülter Metin isimli öğrencinin okuduğu “Bayrak” şiiriyle de oldukça duygulandığını kaydetti. Ruhi Sunar İlköğretim’e ücretsiz sinema Kepez Belediyesi olarak öğrencilerin daha iyi koşullarda eğitim alabilmeleri için çalıştıklarını dile getiren Tütüncü, bunun yanında sosyal ve kültürel etkinliklerle de onlara bir çok eğitim seminerleri verdiklerini söyledi. Altınova Ruhi Sunar İlköğretim Okulu öğrencilerine birde müjde veren Başkan Hakan Tütüncü, okulun tüm öğrencilerini ücretsiz sinemaya götüreceklerini söyledi. Tütüncü, öğrencileri servislerle okullarından alıp Erdem Bayazıt Kültür Merkezi’nde sinema izletip, tekrar okullarına bırakacaklarını belirtti. Öğrenciler ise bu müjdeyi veren Başkan Tütüncü’ye kendilerine gösterdiği ilgi için teşekkür ettiler. Ziyaretin sonunda okul idaresi, Başkan Hakan Tütüncü’ye okullarına yaptığı katkılarından dolayı teşekkür plaketi takdim etti. Tütüncü daha sonra okul bahçesinde kermes düzenleyen kadınları ve Altınova esnafını da ziyaret etti.

1 yorum:



  1. BAYRAK ŞİİRLERİ HASAN SANCAK DESTEK BEKLİYOR!..



    SESİM OLUR MUSUNUZ?
    BAĞIMSIZ GAZETECİLERDEN, BİYOGRAFİ VE HABERLERİME DESTEK BEKLİYORUM…


    HASAN SANCAK KİMDİR?
    https://biyografi.com.tr/hasan-sancak-kimdir/?fbclid=IwAR0IvSCn3_udesfD7WEjfsyLuuEX_YWMEWcCAz06d_u_HlvhXCdQVt9VMLY

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    HASAN SANCAK,400 SAYFALIK BAYRAK ŞİİRLERİNE DESTEK BEKLİYOR!

    https://www.gundemgazetesi.net/hasan-sancak400-sayfalik-bayrak-siirlerine-destek-bekliyor-74918h.htm

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    HASAN SANCAK, BİNALARIN DERE İÇİNE YAPILMASINI ŞİİRLE PROTESTO ETTİ!..

    http://hasulkuhaber.com/haberdetay/ORMAN-YANGINI-IHBAR-HATTI-177/22115

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    HASAN SANCAK, 15 YILDIR ADALET ARIYOR!..
    HASAN SANCAK, HUKUK KATLİAMINI İHBAR EDİYORUM!..
    https://www.facebook.com/photo?fbid=3993886584031642&set=a.220738264679845


    HASAN SANCAK, BİNALARIN DERE İÇİNE YAPILMASINI ŞİİRLE PROTESTO ETTİ!..

    http://hasulkuhaber.com/haberdetay/ORMAN-YANGINI-IHBAR-HATTI-177/22115


    YanıtlaSil