7 Nisan 2012 Cumartesi

Izmir’den geldi Kepez’i sevdi

İzmir’den 2012 Şubatı’nda Antalya’ya gelen ve Konyaaltı ilçesinde oturan Kepez Anadolu Lisesi Öğrencisi Hasena Kaya Ağıl, okulun bulunduğu Kepez’de yaşanan değişimi yazdığı kompozisyon ile dile getirdi. Görevde 3. yılını dolduran Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü’nün, ilçeye modern bir şehir görüntüsü kazandırma hayali gerçekleşiyor. İlçede değişimi en güzel anlatan isim de Türkiye’nin en modern şehirlerinden biri olan İzmir’de yaşayan ve 2012 Şubat ayında ailesiyle birlikte Antalya’da Konyaaltı ilçesine yerleşen 17 yaşındaki Hasena Kaya Ağıl oldu. Kepez Anadolu Lisesi 10. sınıf öğrencisi olan Ağıl, Antalya Milli Eğitim Müdürlüğü’nün, düzenlediği “İşte Benim İlçem” konulu kompozisyon yarışmasında, Kepez’deki değişimi, şehirleşmeyi yazdı. Kepez korkularımı sildi “Uykulu gözlerle servise bindiğim sabahlardan biriydi. Okulum olan Kepez Anadolu Lisesi’ne, giderken yol üzerinde gördüğüm bir reklam panosunda yazan ‘Kepez Benim her şeyim’ mesajıyla üzerimdeki uyku mahmurluğunu atıverdim. Ne kadar da sıcak, samimi ve sevgi dolu mesajdı. Aslında benim evim Konyaaltı ilçesinde ama günümün büyük bir bölümünü Kepez ilçesinde geçirdiğimden, İzmir’den taşındıktan sonra ilk bildiğim, ilk tanıdığım yer burası oldu. Bu ilçede gelişim ve değişim o kadar hızlı oluyor ki, ancak benim gibi her sabah servisin penceresinden de olsa şahit olanlar bunu bilir.” cümleleriyle başladığı yazısını Hasena Kaya Ağıl, şöyle bitiriyor: “Daha birkaç hafta önce başlayan açık hava tiyatrosu inşaatı, park ve bahçe düzenlemeleri, açık ve kapalı spor alanları, her türlü sanatsal kurs ve eğitim merkezleri ile İzmir’den Antalya’ya göç ederken yaşadığım korkulardan her geçen gün daha da uzaklaştırıyor beni. Kepez çok güzel bir ilçe ve burası işte benim ilçem.” Aldığım en güzel hediye Ağıl, Kepez’de şehirleşmeyi objektif bir bakış acısıyla anlattığı yazısını, okullarını ziyareti sırasında Başkan Tütüncü ile paylaştı. Hasena Kaya Ağıl, okulun konferans salonundaki sohbet toplantısında kompozisyonunu okuyarak Tütüncü’ye güzel bir sürpriz yaptı. Yazının kendisini çok duygulandırdığını belirten Başkan Hakan Tütüncü, “Çok özel bir yazı oldu. İzmir Buca’dan gelen bir öğrencimize Kepez’de değişim hissiyatını uyandırabilmek bizi mutlu etti. İnanın bütün yorgunluğum gitti. Hasena’nın gönlünde bir iz bırakabilmek, bizim için yeter de artar bile. İşte biz bütün öğrencilerimizin gönlüne güzel izler bırakabilmenin gayreti içerisindeyiz. Bu yazıdan dolayı çok duygulandım. Belediye Başkanlığı görevimde bana ve ekibime verilen en güzel ödül, bu yazı oldu.” Öğrencilerin bilgisayar, kitap ve okul bahçesinin peyzajının yapılması taleplerini karşılayacaklarını belirten Tütüncü, Girit Göçmenleri ve Erken Cumhuriyet Döneminde Sağlık Hizmetleri projesi ile TÜBİTAK yarışmasına katılan öğrencileri kutladı. Tütüncü, sohbet toplantısında öğrencilere şunları söyledi: “Sizleri dinlemeye geldim. Sizlerin görüşlerinize ve fikirlerinize önem verdiğimiz için okulunuzu ziyaret ettim. Eksikliklere takılıp kalmayın. Her birinizin yüzünde aydınlık Türkiye’yi görüyorum. Derslerinize planlı ve programlı çalışın. Kitap okuyun. Sosyal, kültürel ve sportif etkinliklere katılın. Kocaman hayaller kurun. Büyük hayaller kurmaktan korkmayın.” Okul Müdürü İsmail Şahin de, okula hizmetlerinden dolayı Tütüncü’ye teşekkür etti. Ziyarette, Kepez Belediye Meclis Üyesi Ayşe Güliz Yılman, Başkan Yardımcısı Mesut Kocagöz ve Habibler Mahalle Muhtarı Ali Kundakçı da hazır bulundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder