16 Eylül 2015 Çarşamba

Antalya Basketbol Hakemlerine Eğitim Semineri Düzenlendi

Antalya Basketbol İl Temsilciliği tarafından Türkiye Basketbol Federasyonu 2015-2016  Basketbol sezonu Antalya Basketbol Yerel Liginde görev yapacak hakemlere Türkiye Basketbol Federasyonu Antalya Bölge Eğitmeni Nezihi Soydan tarafından eğitim semineri düzenlendi.

Bülent Ecevit Nikah salonunda gerçekleşen Eğitim seminerine  İl Hakem Kurulu Basketbol İl Temsilcisi Soner Yasak  Uz.Dr. Ayşen Bacanlı Türk, Erol Erden, Hasan Karaben, Mustafa Aykurt, ve Ziya Nur Sezen, FIBA hakemimiz Özlem Yalman, A klasman hakemimiz Ergin Sarı ve Antalya Basketbol hakemleri katıldı. Basketbol Eğitim seminerinde oyun kurallarını kapsayan slayt sunumu TBF Bölge Eğitmeni Federasyon Hakemi Ruri Nezihi Soydan tarafından verildi.
2015-2016 sezonunda çekişmeli maçlar izleyeceklerini ve bunun içinde hakemlerin maçlardaki performanslarının önemini belirten Basketbol İl Temsilcisi Soner Yasak, Her ay düzenlenecek eğitim seminerleriyle hakemlerin maçlardaki hatalarını en aza indirip genç, yetenekli hakemler yetiştirmek istediklerini kaydetti. Basketbolun Antalya’da gelişimi için  her zaman destek veren  Antalya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Doç.Dr.Burhanettin Hacıcaferoğlu’na teşekkürlerini sundu.
Antalya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Doç.Dr.Burhanettin Hacıcaferoğlu, 2015-2016 Basketbol yerel liginde görev yapacak tüm hakemlere başarılar diledi. Basketbol eğitim seminerinden sonra tüm hakemlerin katılımıyla düzenlenen kokteyle sona erdi.


HABER / Mehmet BULUT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder