27 Şubat 2012 Pazartesi

“Mevcut eğitim Modeli yetersiz”

Milli Eğitim Bakanı Dinçer’in kafasındaki model''Çocukların farklılığını kabul eden, bireysel tercihlerini ön plana çıkartan, yönlendirmede zorlama yapmayan bir eğitim yaklaşımı Milli Eğitim Bakanı Dinçer’in kafasındaki model''Çocukların farklılığını kabul eden, bireysel tercihlerini ön plana çıkartan, yönlendirmede zorlama yapmayan bir eğitim yaklaşımı '' Mesleki ve Teknik Eğitim Çalıştayı Manavgat’ta gerçekleştirildi Çalıştayda milli eğitim sistemini değerlendiren Milli Eğitim Bakanı Dinçer ''(İş dünyasının beklenti ve ihtiyaçlarına uygun bir eğitim verilmediği) yolundaki ezberimizi bozup, sürekli olarak ihtiyaç ve beklentileri değişen iş piyasasına zamanında ve hızlı çözümler üretme noktasında, mevcut eğitim modelinin yetersiz kaldığını söylemeliyiz'' dedi. Kaynak/www.antalyaekspres.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder