25 Şubat 2012 Cumartesi

Huseyin Samani’den gönderme

AK Partili Samani, “Her konuda bizi haklı çıkardığı için Büyükşehir Belediye Başkanı Akaydın'a teşekkür ediyorum, Antalyalılar adına da üzülüyorum” dedi. AK Partili Samani, “Her konuda bizi haklı çıkardığı için Büyükşehir Belediye Başkanı Akaydın'a teşekkür ediyorum, Antalyalılar adına da üzülüyorum” dedi. Antalya'nın büyük bir kent olduğunu ve trafik açısından da rahatlatılması gerektiğini dile getiren Samani, ulaşımda yapılan yeni uygulamalarla ise trafikteki sorunların aşılamayacak kadar büyüdüğünü söyledi. Antalya Büyükşehir Belediyesinin seçimden bugüne kadar somut bir projesinin olmadığını ileri süren Samani, Akaydın'ın seçim döneminde verdiği vaatleri de yerine getirmediğini iddia etti. Akaydın'ın, kendilerinin sözlerini haklı çıkardığını ifade eden Samani, ''Her konuda bizi haklı çıkardığı için Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Akaydın'a teşekkür ediyorum, Antalyalılar adına da üzülüyorum. Keşke biz haklı çıkmasaydık da Antalyalılar mağdur olmasaydı'' dedi. Sorunları tartışıyoruz Samani, her ay AK Parti Antalya Milletvekillerinin bir araya gelerek Antalya'nın sorunlarını tartıştıklarını belirtti. Son olarak dün akşam AK Parti Antalya Milletvekili ve eski Milli Savunma Bakanı Vecdi Gönül'ün başkanlığında toplandıklarını söyleyen Samani, ''Verimli bir toplantı geçti. Antalya'da yapılması gerekenleri tartıştık. Hızlı tren, stadyum, karayolları projelerini irdeledik ve görev dağılımı yaptık. Bakanlıklar nezdinde de takiplerini yapacağız'' diye konuştu. AA Kaynak/www.akdenizmanset.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder