21 Şubat 2012 Salı

Hezla sehirkesen Kepez'de yesil doku arttı

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, ilçede şehircilik anlamında yapılaşma hızla sürerken, bölgede kişi başına düşen yeşil alan miktarını da artırdıklarını söyledi. İlçede eğitim gören ilköğretim öğrencilerini her hafta Kepez Belediyesi Meclis Salonu’nda ağırlayan Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, öğrencilere yerel yönetimlerin görevleri ve çalışmaları hakkında bilgiler veriyor. Son olarak İsmail Hakkı Kaya İlköğretim Okulu öğrencileriyle bir araya gelen Başkan Tütüncü, merkezi yönetim ile yerel yönetimlerin çalışma alanları ve yönetim şeması hakkında bilgiler verdi. Tütüncü’den “Yerel Yönetim” dersi Yerel yönetimlerin yol, asfalt, kaldırım, park ve bahçe, çevre temizliği, çevre sağlığı gibi alanlarda doğrudan sorumlu olduklarını belirten Tütüncü, Kepez Belediyesi olarak ilçede tüm bu sorumlulukların yanı sıra, kültür ve sanat gibi doğrudan sorumlu tutulmadıkları bir alanda da faal şekilde çalışmalar yürüttüklerini söyledi. Kepez’de yeşil doku 800 bin m² arttı Bir öğrencinin sorusu üzerine ilçede kişi başına düşen yeşil alan oranını açıklayan Başkan Hakan Tütüncü, tapu ve imar problemlerinin hızla çözüme kavuştuğu Kepez’de yapılaşmanın da aynı hızla ilerlediğini, bununla birlikte Kepez Belediyesi olarak yaptıkları hizmetlerle yeşil alan miktarını da artırmayı bildiklerini söyledi. Başkan Tütüncü, son birkaç yıl içinde ilçede ki yeşil alan miktarını 800 bin m2 artırdıklarını, bunun da Kepez’de kişi başına düşen yeşil alan miktarının 2 metre artığı anlamına geldiğini bildirdi. Doğru bir planlama ve düzenlemeyle, hızla şehirleşen Kepez’in yeşil dokusunu da koruduklarını dile getiren Başkan Tütüncü, öğrencilerden bu yeşil dokuya sahip çıkmalarını istedi. Öğrencilere Çanakkale Savaşı’nı anlatan kitap hediye eden Tütüncü, birlikte hatıra fotoğrafı çektirmeyi de ihmal etmedi. KAYNAK/www.kepez-bld.gov.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder