9 Haziran 2012 Cumartesi

son ders zili çaldı

Antalya’nın Kepez ilçesinde okul öncesi ilk ve orta öğretimde eğitim gören 81 bin öğrenci, karnelerini alarak yaz tatiline girdi. Şerife Tufan İlköğretim Okulu’nda düzenlenen yıl sonu karne dağıtım törenine Kepez Kaymakamı Mehmet Ali Özyiğit, Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüdai Vural katıldı. Okulun bahçesinde düzenlenen törende bir konuşma yapan Kaymakam Özyiğit, öğrencileri kutladı, yeni eğitim hayatlarında başarılar diledi. Velilere de seslenen Özyiğit, “Yaz tatilinde çocuklarınıza zaman ayırmazsanız, çocuklarınız arzu etmediğiniz yerlerde ve kişilerle vaktini geçirebilir. Biliyorum ki evlatlarınız için her türlü fedakârlığı yaparsınız. O halde vaktinizi eğitim dönemi boyunca feda ettiğiniz gibi yaz tatilinde de vaktinizi feda etmeye devam etmelisiniz. Yarın çocuğunuzu; belediye başkanı, kaymakam, doktor, öğretmen olarak görmek istiyorsanız, mutlaka çocuklarınıza vakit ayırın, onlara değer verin.” diye konuştu. Kaymakam Özyiğit, velilere, karnesindeki kötü notlardan dolayı çocuğunuza kötü davranışta bulunursanız, çocuğunuzun iyi bir yerde olmasını beklemeyin uyarısını da yaptı. Öğretmenlere teşekkür etti Başkan Hakan Tütüncü de konuşmasında öğrencilere bundan sonraki eğitim- öğretim hayatlarında başarılar dileyerek şunları söyledi: “Sizler bugünün çocukları, yarının gençleri sonraki günlerde de ülkemiz sırtlayacak, ileriye götürecek çok önemli bir enerjisiniz. Kendinize bu gözle bakmanızı, bundan sonraki eğitim yıllarınızı öğretmenlerinizin sizlere çizmiş olduğu rotada giderek tamamlamanızı diliyorum.” Öğrencilerden yaz tatillerini, eğlenerek, dinlenerek ve vakit buldukça kitap okuyarak değerlendirmelerini isteyen Tütüncü, öğrencileri geleceğe çok daha iyi nasıl taşıyabiliriz, diye canhıraş bir şekilde çalışan öğretmenlere de teşekkür etti. Yaz tatilinde dinlenin İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüdai Vural da öğrencilere, yaz tatillerini dinlenerek, kitap okuyarak değerlendirmelerini, eğitim -öğretim hayatında başarılı olabilmek için ellerinden gelenin en iyisini yapmalarını tavsiye etti. Kaymakam Mehmet Ali Özyiğit, okulun 20011-2012 eğitim döneminin en başarılı öğrencilerine ödüllerini verdi. Kaymakam Özyiğit, Başkan Tütüncü ve Milli Eğitim Müdürü Vural, bir sınıfı ziyaret ederek öğrencilere karnelerini dağıttı. Özyiğit, burada son ders zilini çalarak yaz tatili dönemini başlattı. Hüseyin Avni Çöllü’nün karne sevincini paylaştı Başkan Hakan Tütüncü ve Milli Eğitim Müdürü Vural, Hüseyin Avni Çöllü İlköğretim Okulu’nun karne dağıtımı törenine de katıldı. Tütüncü, burada yaptığı konuşma öğrencilere şöyle seslendi. “Sizleri çok sevdiğimi unutmayın. Kalbimdeki yeriniz çok büyük. Sizlere iyi tatiller diliyorum. Yaz döneminde ders çalışmayın. Gezin, eğlenin, dinlenin vakit bulursanız günde 10-15 dakika kitap okuyun. Yeni eğitim yılına dinlenmiş, enerji dolu gelmenizi arzu ediyorum.” Mezun olan 8. Sınıf öğrencilerine Seviye Belirleme Sınavı’nda başarılar dileyen Başkan Tütüncü, “Hüseyin Avni Çöllü İlköğretim Okulu, Antalya’nın gözbebeği olan bir okuldur. Sizler de gözbebeği olan bu okulda çok başarılı bir şekilde yetiştiniz. SBS’de, Hüseyin Avni Çöllü İlköğretim Okulu’nun 8. Sınıf öğrencileri en güzel dereceyi alacaktır.” dedi. Tütüncü, mezun olan öğrencilere okullarını, öğretmenlerini ve arkadaşlarını unutmamaları tavsiyesinde bulundu. Kepez Belediye Başkanı Tütüncü, daha sonra okulun ortaöğretim sınıflarının başarılı olan öğrencilerine, ödüllerini ve karnelerini verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder