31 Mayıs 2014 Cumartesi

Dünyanın en yüce tahtına çıksan bile, oturacağın yer poponun üstüdür.

Kamış ses verince ney oldum sanır , İp gerilince yay oldum sanır,Aptal ata binince..Bey oldum sanır..,Yani kısaca hasbel kader eli üçbeş kuruş gören parasından başka hiçbir özelliği ve alt yapısı olmayan bazıları kendini bir BOK oldum sanır
Onlarda asla kapahat yoktur onların kıçın'da dolaşan kemik yalayıcılar onları öyle hissettirir..Sırf paranın gücünlei  hiçbir alt yapısı olmadığı halde olmadık yerlerde bulunurlar..
İnsanların sonradan görmesi hiç çekilmiyor.Gerçi herkes sora'dan bir şeyler görüyor ama hazmedenler var , hazmedemeyenler var.Hazmedene sözüm yok..Hazımsızlık zor iş.Sürekli kendini yıpratır insanoğlu şuyum var buyum var .Ben şu makamdayım yok bu mahkamdayım diyerek insanların gözüne gözüne sokarlar neleri var neleri yoksa..
Ben bu tür insanları anlamakta güçlük çekiyorum elindeki malın mülkün zenginliğin sayesindeki mevkiin nereye kadar..Bana soracak olursan olursanız senin neyin var..Çıkarlarım için yalakalık yapacak durumum yok çünkü hesabım,kitabım yok kısaca tuzsuz aşım dertsiz başım var.

Dünyanın en zengini , en yüce tahtına çıksan bile, oturacağın yer poponun üstüdür.

.Hayatta üç çeşit insandan korkacaksın; Dağdan inme, Dinden dönme, Sonradan görme...
Necip Fazıl Kısakürek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder