24 Mayıs 2012 Perşembe

Tütüncü’den hizmet tanıtım toplantısı

Başkan Hakan Tütüncü, ilçeye modern bir şehir kimliği kazandırdığı yatırımlarını, “Birlikte çalıştık, birlikte başardık.” sloganı ile düzenlediği 3. hizmet yılı basın toplantısıyla tanıtacak. Hizmet tanıtım toplantısı, Sakarya Bulvarı’ndaki Erdem Bayazıt Kültür Merkezi (EBKM)’nde 28 Mayıs Pazartesi günü saat 11.00’de yapılacak. Başkan Tütüncü, toplantıda yeni yol açma, asfalt, kaldırım, yeşil alan, mülkiyet, imara yönelik alt ve üst yapı çalışmaları, kültür, sanat, eğitim ve spor alanındaki sosyal belediyecilik faaliyetleri ile Kepez’e ve Antalya’ya vizyon kazandıracak olan Kepezpark Varsak, Kepez Belediyesi Kongre ve Sergi Merkezi gibi projelerini anlatacak. 3 yılda ilçede yapılan çalışmaların yer aldığı tanıtım filmi ve hizmet kitapçığı ile de katılımcılar yatırımlarla ilgili bilgilendirilecek. Hizmet bayramına davetlisiniz 3. yıl hizmet tanıtım toplantısını “Birlikte çalıştık, birlikte başardık.” sloganı ile düzenlediklerinin altını çizen Tütüncü, “Yaptığımız hizmetlerde, çalışanlarımızın, bürokratlarımızın, meclis üyelerimizin, parti teşkilatlarımızın, milletvekillerimizin, muhtarlarımızın, iş adamlarımızın, esnaflarımızın, sivil toplum kuruluşlarımızın ve Allah razı olsun dualarını bizden esirgemeyen aziz vatandaşlarımızın alın teri, emeği var. Bu nedenle, hizmet bayramımızı Antalyalı, Kepezli kardeşlerimizle kutlamak arzusundayız. Herkesi, her kesimi, EBKM’de 28 Mayıs Pazartesi günü saat 11.00’de yapacağımız hizmet tanıtım toplantısına davet ediyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder