8 Mayıs 2012 Salı

Antalya’nın en sanslı gençleri Kepez’de

Başkan Hakan Tütüncü, gençlik söyleşileri eğitim projesi kapsamında, bir ayda ilçedeki 18 lisenin tamamını ziyaret ederek, yüzlerce öğrenci ile sohbet etti, fikirlerini dinledi. Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü’nün, fikirlerini dinlemek ve özel olduklarını hissetmeleri amacıyla, ilçede bulunan lise öğrencilerine yönelik düzenlediği gençlik söyleşileri, Toros Kız Teknik ve Meslek Lisesi ile sona erdi. Tütüncü, bir ay önce ATSO Güzel Sanatlar Lisesi ile başlayan gençlik söyleşileri kapsamında ilçede bulunan 18 liseyi ziyaret etti. Tütüncü, söyleşilerde öğrencilere, hem toplumsal yaşamlarında hem de eğitim süreçlerinde başarılı olmalarına yönelik öğütlerde bulundu. Öğrencilerin sorularını cevaplandıran Tütüncü, dile getirilen okulla ilgili eksikliklerin giderilmesi için de çalışma başlattı. Söyleşileri, ülkenin geleceği olan gençlerle sohbet etmek ve hem hizmetle hem de hayatla ilgili fikirlerini dinlemek amacıyla düzenlediklerini belirten Tütüncü, “Kepez Belediyesi olarak genç bir belediyeyiz. Gençlere ciddi manada değer ve önem veriyoruz. Gençlerin fikirlerine, düşüncelerine, bize sormak istedikleri sorulara her zaman açık bir belediyeyiz. Bu amaçla ilçemizdeki liselerde okuyan öğrencilerimize yönelik, gençlik söyleşileri eğitim projesini gerçekleştirdik .” diye konuştu. Sohbet toplantılarında; yüzlerce öğrencinin, hayatla, eğitimle, Antalya ve Kepez’le ilgili düşüncülerini, fikirlerini dinlediğini, sorularını cevaplandırdığını ifade eden Tütüncü, gençlik söyleşilerinin, yapacakları hizmetlerde yol gösterici olması açısından da çok yararlı geçtiğini kaydetti. Başkan Hakan Tütüncü, ilköğretim ve ortaöğretim yıllarında bir yerel yönetici ile sohbet etmeyi çok arzuladıklarına değinerek, konuşmasına şöyle devam etti: “Bizim kuşak, şimdiki Kepezli gençler kadar şanslı olamadı. Bize sunulmayan imkanları, öğrencilerimize sunmanın gayreti içerisindeyiz. Gençlerimize kıymet ve değer veriyoruz. Onları muhatap kabul ediyoruz.” Tütüncü, bu yılki gençlik söyleşilerinin son toplantısını yaptığı Toros Kız Teknik ve Meslek Lisesi öğrencilerine, eksikliklere asla takılıp kalmayın, kitap okuma alışkanlığı kazanın, sosyal ve sportif faaliyetlere katılın, kocaman hayaller kurun ve büyük kocaman hedefler peşinde koşun, öğütlerinde bulundu. Öğrenciler de çiçek takdim ettikleri Başkan Tütüncü’ye, kendilerine verdiği değerden dolayı teşekkür etti. Ziyarette Yeşilyurt Mahalle Muhtarı Mehmet Karadeniz de hazır bulundu. Bir aydan beri her hafta ilçedeki 5 ilköğretim okulunu ziyaret eden Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, okul ziyaretlerinin yanı sıra, 5,5 ay boyunca belediye meclis salonunda konuk ettiği 3 bin 100 ilköğretim öğrencisine de yerel yönetim dersi vermişti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder