26 Mayıs 2013 Pazar

Av.MUSTAFA KÖSE “Akaydın özür dilesin..”

AK Parti İl Başkanı Av. Mustafa Köse;“Akaydın özür dilesin..”
AK Parti İl Başkanı Av. Mustafa Köse, 19 Mayıs kutlamalarındaki konuşmalarının kışkırtıcı olduğunu ifade ederek, ‘Gaza geldim’ diyen Akaydın’a, “Şehri yönetmek ciddiyet ister. İnsanlarla dalga geçmeyi bırakmalı ve özür dilemelisin” dedi.
POLEMİK DEĞİL, HİZMET ÜRETSİN
CHP’li Akaydın’ın konuşmalarının yönetici ciddiyetinden uzak sözler olduğunu ifade eden AK Parti İl Başkanı Av. Mustafa Köse, “Antalya Büyükşehir belediye Başkanı’ndan beklediğimiz; şu an yöneticisi olduğu kentte yaşayan insanlara hizmet etmesi, yatırım yapması ve icraatlarıyla gündem oluşturmasıdır. Maalesef, Sayın Akaydın Cumhuriyet’in, ve milletimizin ahlaki değerleri ile hassasiyetlerine dokunan ve bunlar üzerinden polemik oluşturarak gündemde kalma çabası içindedir. Seçim öncesi vaatleri dolayısıyla Antalyalıların ve bizim kendisinden beklediğimiz, sözlerini yerine getirmesi ve Antalya için hizmet üretmesidir” diye konuştu.
ŞEHRİ YÖNETMEK CİDDİYET İSTER
Akaydın’ın bütün konuşma ve açıklamalarının birbiriyle çelişkili olduğuna dikkat çeken Köse, “Akaydın’ın bütün sözleri birbiriyle çelişkili. ‘Öyle demedim, böyle dedim gibi’ çelişkili sözlerine alıştık. Seçim öncesi hazırladığı vaat broşürü ve bilbordlarına yazdıkları hakkında sonradan ‘Ben öyle demek istemedim’ demişti. 100 bin kişiye iş vaadine, (10 bin demiştim, bir sıfır fazla konulmuş) dedi. Herkese bedava elektrik vaadine, (güneş enerjisi kullanın demek istemiştim) dedi. Antalya’nın Ankara’ya ihtiyacı yok. Antalya Ankara’dan zengin sözüne ise, (Ben Antalya’nın tarihi ve doğal güzelliklerini kastetmiştim) dedi. 19 Mayıs kutlamalarında ki konuşmalarının kışkırtıcı olduğunu itiraf eden Akaydın, insanlarla dalga geçmeyi bırakmalı ve gaza gelmemelidir. Şehri yönetmek ciddiyet ister” dedi.
KÖTÜ SÖZ SAHİBİNE AİTTİR
AK Parti İl Başkanı Av. Mustafa Köse sözlerini şöyle sürdürdü; “Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Akaydın’ın seviyesiz üslubunu ve ciddiyetten uzak sözlerinin altına imzasını atanlar da bu yanlışların tarihi mesuliyetini taşımak ve sonuçlarına katlanmak durumundadır”. İl Başkanı Köse, “Akaydın ve CHP’li yöneticiler, Genel başkanının ‘Saldırıp, Hükümeti düşüreceğiz’ talimatı üzerine harekete geçerek, seviyeyi düşürüp, çirkin sözler ve iftira ile siyaset yapmaya çalışsa da, siyasetin kaybettiği itibarı yeniden kazandıran AK Parti kadroları olarak bizler, benimsediğimiz seviyeli üslubu bozmayıp, bildiğimiz doğrulardan vazgeçmeyeceğiz. ‘Kem söz, sahibine aittir’ deyip, söyleyene iade edeceğiz” diye konuştu...HABER EKSPER / Mehmet BULUT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder